понеділок, 9 жовтня 2023 р.

День психічного здоров'я.

 

Одним із важливих пріоритетів у діяльності закладів освіти залишається забезпечення психологічної стійкості здобувачів освіти. Педагогічні працівники мають забезпечувати психологічну складову організації освітнього середовища, створюючи умови, що сприятимуть розвитку особистості кожної дитини, збереженню здоров’я та формуванню готовності до самостійного життя. Всесвітній день психічного здоров’я відзначається 10 жовтня. Ментальне здоров’я є важливою складовою психофізичного розвитку здобувачів освіти, що поєднує здоровий дух, гарне фізичне самопочуття та психіку людини із соціальним складником.

Для сприяння формуванню культури піклування про ментальне здоров'я, розуміння та надання інструментів, які допоможуть дбати про свій внутрішній стан класні керівники провели виховні години (години спілкування) з учнями. Викладачі розповіли учням про те, що таке ментальне здоров’я, та як вони можуть піклуватися про нього; навчили учнів розпізнавати свої емоції та пояснили, що робити, якщо вони не можуть впоратися з ними; навчили учнів деяких вправ та практик, щоб допомогти впоратись зі страхом, тривогою, опанувати злість, заспокоїтися, почуватися впевненіше.

Клас

Тема

Зміст

Фото

5

«Ти як?»

 

Мета уроку: розповісти учням про те, що таке ментальне здоров’я, та як вони можуть піклуватися про нього;

навчити учнів розпізнавати свої емоції та пояснити, що

робити, якщо вони не можуть впоратися з ними;

навчити учнів деяких вправ та практик, щоб допомогти

впоратись зі страхом, тривогою, опанувати злість, заспокоїтися, почуватися впевненіше.



6

"Здоровим бути здорово".

Мета заходу  1. Ознайомлення учнів із емоціями, та їх впливом на психологічне здоров'я; 2. Виховувати дружелюбні стосунки в класному колективі; 3. Розвивати вміння володіти своїми емоціями. На виховній годині учні дізнались про важливість збереження психічного здоров'я на рівні з фізичним. Виконали спільну вправу "Ледачий кіт" для психічного емоційного розвантаження.





9

“Позитивне мислення та вчинки запорука відмінного психічного здоров’я

Мета: ознайомити учнів із позитивними та негативними емоціями, вчити дітей керувати своїми емоціями з метою зміцнення свого здоров'я, вказати на значення позитивного настрою для збереження здоров'я, виховувати бажання мати і примножувати позитивні емоції, розпізнавати свої почуття під час спілкування з іншими людьми.



3

“Емоції, настрій, почуття”

Мета :ознайомлення учнів із позитивними та негативними емоціями, їх вплив на настрій, почуття та  психологічне  здоров'я; розвивати уміння оцінювати свій емоційний стан; навчити дітей керувати своїми емоціями з метою зміцнення свого психологічного  здоров’я;  виховувати доброзичливість у спілкуванні і позитивне ставлення до оточуючих..



8

“Здорові діти - здорова нація”

Мета: формувати в учнів поняття про здоровий спосіб життя, сприяти активному усвідомленню необхідності берегти психологічне та фізіологічне здоров’я; виховувати почуття відповідальності за збереження власного стану здоров’я. 

У ході спілкування діти називали основні показники психічного здоров’я, метод арт-терапії як засіб психічної гармонізації. Говорили, що в наш час дуже важливо дотримуватися інформаційної гігієни, про те, що психічне здоров’я особистості залежить від багатьох факторів: режиму дня, рухової активності, перебування на свіжому повітрі, правильного харчування і т.д. Закінчили годину спілкування руханкою “Як подбати про власне психічне здоров’я”. 









Немає коментарів:

Дописати коментар